Listelenen: Kardeş Porno

Sporcu Kuzeninin Taytını Yırttı Dalgayı Amcığa Bandırdı

52 Views0 Comments

Bir ortama girince orada ki tüm erkeklerin kendisine bakmasından hoşlandığı için spor yaparak fit bir vücuda sahip olan esmer kuzenim, kaşarlık konusunda sınır tanımıyordu. Patlak olduğunu bildiğim ve bana karşı sürek...

Açık Saçık Giyinen Ablamın Bacak Arasına Bakıp Zevke Geldim

3.61K Views1 Comments

Ülkede yeniden başlayan sokağa çıkma yasaklarından dolayı ablamla birlikte eve tıkılıp kalmıştık. Bizimkiler çalıştığı için onların izin belgeleri vardı ve haliyle evde değillerdi. Sıkıntıdan patlamama ramak kaldığı b...

Kız Kardeşim Yerleri Silerken Elime Hakim Olamayıp Avuçladım

7.28K Views0 Comments

Arkadaşlarla parkta kola çekirdek yaptıktan sonra eve geldiğimde kız kardeşimi yerleri silerken gördüm. Biraz ağlamaklı bir şekilde temizlik yapıyordu ve beni görünce benden yardım istedi. Pek sikimde olmadığı için on...

Bacımla Karşılıklı Otururken Kilot Giymediğini Fark Ettim

12.77K Views0 Comments

Ablamla birlikte dışarı çıkacağımız sırada o hazırlanana kadar onun odasına giderek kirli sepetini karıştırmaya başladım. İçinde kullanılmış bir kaç don buldum ve onları koklayarak zevke geldiğim sırada beni yanına ça...

Takıntılı Abi Spor Yapan Bacısını Eli Sikinde Gözetliyor

5.46K Views0 Comments

Kendi halinde vakit geçirmekten hoşlanan siyah saçlı ufaklık, eve geldiğinde üstünü değiştirerek bacak arasını okşamak istiyor. Bir süre zevke gelip kendisini tatmin ettikten sonra spor yapmak istediği için yatağın ön...

Ablamla Tuttuğun Şeyi Bil Oyunu Oynadık Sikimi Tutturdum

19.29K Views1 Comments

Son dönemin popüler oyunlarından birini kız kardeşimle yapmaya karar vermiştik. Kendisi bu tarz şeyleri çok sevse de benim pek hevesim olmuyordu açıkçası. Neyse bende bu oyunu biraz piçliğe vurarak eğlenebileceğimi dü...

Erkek Arkadaşım Anal Yapmak İstemiyordu Bende Abime Verdim

19.60K Views0 Comments

Tatmin edilemez bir orospu olduğum için erkek arkadaşım ile her şeyi yapmak istiyordum. Kendisi ise ruhsuz birisi olduğu için benimle sadece kısa süreli sikiş yaparak hiç farklı şeyler denemek istemiyordu. Özellikle a...

Askerden Yeni Dönen Oğlan Annesine ve Kardeşine Halleniyor

33.94K Views0 Comments

Vatan görevini tamamladıktan sonra eve dönen oğlan, kapıda annesiyle karşılaşınca kadını çok mutlu ediyor. İçeri geçtiğinde bir kaç askerlik anısını anlatıyor ve ardından hep birlikte o hasret çektiği ana yemeklerini ...

Eli Bacak Arasındayken Ağabeyine Yakalanınca Vurdurdu

2.76K Views0 Comments

Sarışın genç kız hayatın stresini sırtlandığı sıralarda biraz rahatlamak için mastürbasyon yapmak ister. Odasında tek başına iken üstünü başını çıkarır ve bir eliyle memelerini diğeri ile bacak arasını okşayarak kendi...

Erkek Arkadaşından Önce Ters İlişkiyi Ağabeyiyle Denemek İstedi

6.22K Views0 Comments

Genç kız erkek arkadaşı sürekli anal sex istediği için onunla ters ilişkiye girmeyi kabul eder fakat bu konuda daha önce hiç tecrübesi olmadığı için ilişki sırasında yanlış bir şey yapmaktan korkar. Sırf bu yüzden bir...

Oğlu İle İlişki Yaşayan Anne Kızını Oğluna Siktirip Zenginlere Sattı

20.42K Views0 Comments

Kızına resmen evlatlık muamelesi yapan kötü kadın, oğlu ile cinsel birliktelik yaşarken onu evde köle gibi kullanmaktadır. Zavallı kıza evi temizletip yemek yaptırdığı sırada oğluyla seks yapan bu kadın, oğluna karşı ...

Ablam Uyurken Dalgayı Eline Vererek Zevke Geldim

8.73K Views0 Comments

Yaz tatilinin son dönemlerini yazlıkta geçiriyorduk ve aşırı derecede eğleniyorduk. Arkadaş ortamımla birlikte denize girerek vakit geçirdik ve sahilde bir kaç bira yudumladıktan sonra eve geldim. Karnım deli gibi acı...

Ablam Yatağın Altına Düşen Parayı Almaya Çalışırken Dayadım

11.39K Views0 Comments

Kim ne derse desin ablamın götüne bakarak hayaller kurduğum için hiç pişman değilim. Hatta kurduğum hayalleri gerçekleştirmek için bir fırsat yakaladığımda, o fırsatı da elimden geldiği en iyi şekilde değerlendirdim. ...

Karaktersiz Herif Ablası Uyurken Ondan Yararlandı

11.41K Views1 Comments

Ablasına karşı biraz platonik aşk yaşayan eleman, sürekli onunla ilgili hayaller kurarak hayatını geçirmektedir. Bu takıntılı hali gün geçtikçe daha kötü bir hal aldığı için bir sabah uyandığında kızın odasına gider v...

Kardeşimle Korku Filmi İzlerken Kumanda Yerine Sikimi Elledi

17.10K Views0 Comments

Tam evden dışarı çıkarken ufak kız kardeşim film izlemek için beni yanına çağırdı. Yine salak saçma korku filmlerinden birini bulmuş ve izlemeye korktuğu için beni yanında istemiş. Onunla uğraşacak vaktim yoktu ve onu...

Tombul Kız Kardeşim Yemek Hazırlarken Şortunu İndirdim

18.49K Views0 Comments

Evde canım o kadar çok sıkılmıştı ki yapacak hiç bir şey bulamıyordum. Sırf bu yüzden aklıma kız kardeşimle şakalaşmak gelmişti. Hemen haince bir plan hazırlayarak onu gafil avlamak istedim. Kardeşim mutfakta yemekle ...